LINA

Kära dagbok..

Grönalunds julmarknad!

Publicerad 2008-11-24 21:42:44 i mitt liv i bilder

Jag, Cissi, Lindha, Elina och grabbarna åkte till Grönalund i lördags och kollade in julmarknaden! Heeelt underbart..! Nu har jag verkligen fått till den där julkänslan! Ni som ännu inte fått till julkänslan riktigt trots snön och allt, rekommenderar jag att ta en sväng förbi Grönalund. Dom har öppet varje helg fram tom. 21:a december! Ni kommer inte att ångra er! Jag lovar! Här kommer lite bilder!


Cissi

Lindha

Elina

Små stånd, där dom säljer hantverk m.m.
Lite för kallt att åka kanske..

Rocktomte

Vackert


En massa ballonger

Lite för kort gumman, nästa år kanske..

Kommentarer

Postat av: SIS

Publicerad 2008-11-26 14:02:29

Jag utmanar dig ;) Spana in min blogg !!



/ En tjej i storstan

Postat av: SIS

Publicerad 2008-11-30 22:36:07

vill du att jag ska fixa en ny design åt dig någon dag ? ^^,

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Publicerad 2008-12-08 12:42:47

Jag får 30 procents rabatt på böckerna .. Fast inte de som redan är nedsatta & inte de på de som är 2 för 99 heller :)

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Publicerad 2008-12-09 22:55:59

Jag gav upp ! :D haha .. En annan dag ! Nu måste jag få min skönhetssömn ! Puss hej din leverpastej !^^,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela