LINA

Kära dagbok..

BARNVAGNSTRÄSKET

Publicerad 2008-10-16 20:36:56 i bebistider

Nu sitter jag här på blocket och är heeelt chockad över hur många olika barnvagnar som finns att välja bland.. Det är allt ifrån kombivagnar till syskonvagnar och jag bara sitter och kliar mig i huvudet.. Vad ska jag ha då? Tänkte först bara fråga nån kompis som fått barn om jag kan låna en vagn, men man kanske vill ha en egen ändå.. Aja.. Nu sitter jag här iallafall som ett frågetecken och surfar barnvagnar..!

Se upp där ute, snart deltar även jag i dem populära barnvagnsracen i Stockholms köpcentrum.. HAHA !
 

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Publicerad 2008-10-16 21:06:50

IIIH jag blir helt till mig & ivrig när jag ser att du har uppdaterat ! :D

Kan du föressten inte knäppa bilder med mobilen imorgon på ditt jobb + de som jobbar där å så :) Skulle vara kul & se hur du jobbar !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela