LINA

Kära dagbok..

Äntligen FREDAG!

Publicerad 2008-09-12 17:45:42 i dagbok

Åhh vad skönt med helg.. Välbehövlig måste jag säga.. Kommer bli såååå skönt att inte vakna av väckarklockan imorgonbitti! Vad har ni för er ikväll? Själv så ska jag in till stan och parta lite med mina kollegor på jobbet..! Det ska bli skoj!

Sitter på Dennis jobb just nu och väntar på att få åka, men men.. Ni vet ju hur karlar är.. Ska bara . . . !

Nej, nu ska jag ta och sätta mig in i vad ni skriver på era bloggar!

Klart slut!


Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Publicerad 2008-09-13 14:26:23

Men gud ! Du har ju börjat blogga, utan att jag har märkt det ! Gud vad roligt :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela