LINA

Kära dagbok..

Back on track . . .

Publicerad 2008-09-11 20:12:46 i dagbok

Hej allihopa!

Det var ett tag sedan jag satt här och skrev ner mina tankar och funderíngar.. Jag har haft en hel del annat att stå i om man uttrycker det så.. Så det har varit en väl behövlig "semester"!
Jag beundrar verkligen människor som jobbar och håller igång en "aktiv" blogg samtidigt, själv så stupar jag så fort jag kommer innanför dörren här hemma numera.. Men det ska bli ändring på det! Jenny http://jjennny.blogg.se/ min kära syster har ju hjälpt mig ännu en gång att fixa till min blogg, med designen osv. motprestationen var att jag lovade henne att komma igång med skrivandet på min blogg igen.. Som ni ser så har jag inte skrivit så mycket på jus denna blogg. Jag hade en egen blogg tidigare på min egen hemsida www.linaw.se gå gärna in och kika på mina tidigare inlägg..;)
Anledningen att jag hoppade in här på blogg.se var ju för att jag inte rikigt kunde bemästra min egen blogg utan måsta fråga om hjälp hela tiden.. Så nu ska det vara ordnat!

Jag har iallafall skaffat jobb nu (satt arbetslös ett tag innan och började se)! Jag sitter som säljare på ett företag på medborgarplatsen och trivs som fisken i vattnet.. Jag och Dennis håller på att leta boende för fulla muggar och åker på visningar dagarna i ända! Mitt liv har fått lite rullians och det känns jätte bra..!!!

Så.. det jag kan lova nu är att jag kommer att uppdatera bloggen mycket mera! Sen kommer jag även att fylla bloggen med fräscha bilder (en bild säger mer än tusen ord)!

Hoppas att ni kommer att trivas med min nya blogg..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela