LINA

Kära dagbok..

Boktävling!!

Publicerad 2008-09-22 18:57:59 i böcker

Världen briljantaste idé!

Jag tänkte att eftersom jag aldrig läser en bok två gånger så skulle jag ju kunna sälja dom vidare.. Men är det inte roligare att göra en liten tävling om det istället..?

Jag vill att ni svarar på följade frågor och den som har rätt på frågorna och den bästa anledningen att få boken vinner!!

Vad heter tjejen på omslaget av boken?

Vem har skrivit boken?


Svara rätt på frågorna och vinn Solstrom!

Det stormar på solen. Norrskenet sprakar över Kiruna och Kristallkyrkan och församlingens andlige ledare, Viktor Strandgård, hittas brutalt mördad mitt på altargången. Advokaten Rebecka Martinsson, som sedan länge lämnat Kiruna, får ett oväntat telefonsamtal. Det är mordoffrets syster Sanna, polisen misstänker henne och hon behöver hjälp. Motvilligt beger sig Rebecka tillbaka till barndomsstaden. Hennes hemkomst väcker starka känslor och snart jagas hon av både sitt eget förflutna och våldsamma krafter som vill tysta henne. I det snötyngda Kiruna växer skuld och hot ikapp med mörkret.




Denna bok får iallafall 3 av 5 "gubbar"av mig! Berätta gärna vad du tycker sen!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-09-23 14:29:18

Det står ju på vem som har skrivit den? Åsa larsson? Eller? :D Hur som helst...



Tjejen på omslaget: Izabella Scorupco

Författaren: Åsa larsson



Ha en bra dag :D

Postat av: Nathalie

Publicerad 2008-09-26 01:25:29

Vad heter tjejen på omslaget av boken? Izabella Scorupco



Vem har skrivit boken? Åsa Larsson (Från samma stad som jag) :)



Ha det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela