LINA

Kära dagbok..

Extreme makeover!!!!

Publicerad 2008-09-29 19:22:34 i dagbok

Heeej!

Måndag igen.. Härligt! Dags för en hel ny vecka med nya roliga äventyr! Känner mig väldigt possitiv..:D

Idag fick jag nämligen för mig att det är dags att ta fram en till/ny sida av lina! Hehe.. En lite mer possitiv! Så eftersom att det är svårare att ändra på sig inombords, så bestämde jag mig för att börja förändringen utanpå först (för att inte ge upp hoppet efter bara några timmar..) hehe!
Sitter just nu med en massa färg i håret! Har varit till frissan idag :D Jag blev asnöjd med håret.. Skulle ha hunnit med att göra naglar också, men dom hade inte tid för mig idag, så jag får helt enkelt åka dit en annan dag.. Men det gör mig absolut ingenting, för jag är glad ändå..! :D

Jag återkommer när jag sköljt ur håret och stylat till mig lite..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela