LINA

Kära dagbok..

Brevlådan är full av överraskningar denna vecka!

Publicerad 2009-08-07 15:04:10 i mitt liv i bilder



Finns det någonting bättre än att hitta sin favorittidning i brevlådan efter nästan en hel månads väntetid ?

Fick också mera grejjer skickade till mig idag från kaffebrus.com ! Jag skickade efter en fjärrutlösare och ett UV-filter också.. Måste bara passa på att rekommendera denna underbara webbshop ! Snabba leveranser, bra service (en lins hade gått sönder i frakten igår, så då skickade dom mig en ny!) FRAKTFRITT inom Sverige! Kan det bli bättre ?

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreatvitet

Publicerad 2009-08-07 15:43:42

Kom ihåg vem som tipsade dig ! Mohaha ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela