LINA

Kära dagbok..

Bröllopet.. Vilken underbar dag!

Publicerad 2009-08-31 10:18:05 i dagbok

Oj vilket underbart bröllop vi var på i Lördags! Det var verkligen topnotch! Hehe.. Dennis sa "Nu har vi verkligen någonting att leva upp till!" Haha..

Ja, det verkligen någonting speciellt.. Vigseln hölls utomhus i Dalarögårds trädgård! Middagen va någonting utöver det normala, åsså alla dessa vackra tal! Min marscara höll inte länge kan jag berätta.. Det räckte med att se vackra Mari komma fram bakom gräskullen, vit som en ängel! OMG.. Det går inte att beskriva!

Typiskt av mig så ville jag inte missa någonting av bröllopet, så kameran låg i barnavagnen heeela dagen och kvällen..:S DUMT! Men men..

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva.. Måste iväg till BVC med Casper på 4 mån kontroll!! Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela