LINA

Kära dagbok..

Helgens bravader

Publicerad 2009-08-02 23:05:43 i dagbok

Ja, denna helg har ju faktiskt varit väldigt händelserik måste jag säga! Jag och Jenny har varit på IKEA, Dennis och grabbarna har snickrat och haft groggkväll! Hehe

I fredags så hade vi som sagt grillkväll här hemma hos oss! På lördagen så ville jag på IKEA för att göra klart mina garderob som jag vill ha den, sagt och gjort.. Jag ringde Jenny och frågade om hon ville följa med mig på IKEA och vad fick jag till svar.. SJÄLVKLART! Hehe

På IKEA hittade jag lite allt möjligt..
Gardiner till sovrummet (vita såklart!)
Mattor att lägga på vårt obehandlade trägolv
Lite plastblommor
Trådbackar till garderoben
Helkropps-spegel
Sen va det nog inge mera! Inte som jag kan komma ihåg iallafall ;)

I dag så har vi bara tagit det lugnt! Vi köpte mat på kiosken och for hem och kollade på film tidigare idag!
Nu har vi precis kommit hem ifrån Dennis föräldrar efter en grillmiddag!

Mycket grillat blir det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela