LINA

Kära dagbok..

Luleborna drar till Turkiet inatt..

Publicerad 2009-08-25 22:50:13 i dagbok

Dagen började med att Casper sket ner hela sig själv och lite till... Sen vaknade vi allesammans och käkade frulle.. Jag och Emma bestämde oss för att käka lunch inne på Hermans (en vegetarisk buffé, som är asgod!) i stan!

Senare på eftermiddagen, efter en hel del strosande på stan, for vi hem för att sedan åka till Erika och Jensa i blomsterbutiken..! Erika har precis öppnat sin blomsterbutik (Blomstrande Ting, som för övrigt är världens mysigaste och bästa blomsterbutik!) Vi for allihopa till Kobs (gamla Waras) och käkade lite thaimat till middag, eftersom att Emma och Kristina bjöd oss på middag igår, så beslöt dennis sig för att bjuda tillbaka på middag idag och eftersom att Dennis inte hade någon större lust att laga mat så blev det köpmat! ;)

Eftersom att Emma redan lovat mig och baka bröd och lära mig detta, så har vi nu stått och gjort det.. Lite sent att baka bröd den här tiden kanske, men inte tror jag att brödet blir sämre för det.. Hahaha
Detta är ju för övrigt sista dagen på Lulebornas vistelse här hemma hos mig i Sthlm.. Inatt så far dom vidare till Turkiet..:( Jag och Casper tar oss alltså en liten repa till Arlanda inatt för att släppa av brudarna!

Det har varit så roligt att haft tjejerna här, och det kommer att bli lite tomt nu när dom åker..:(

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Publicerad 2009-08-26 00:16:14

Hälsa dom att jag hoppas att dom får det jättebra i turkland & att det var väldigt roligt att träffa dom, även om jag blev lite blyg ! haha :)

Postat av: Louise - PaperandPen

Publicerad 2009-08-27 21:13:03

Hejsan :) Tack så jättemycket, va glad jag blir att du gillar den!! Jag måste ju säga att han är gudomligt söt! Jag har sagt det till Jenny några gånger så nu säger jag det till dig också, haha :)



Ha det bra!

Postat av: Louise - PaperandPen

Publicerad 2009-08-28 10:30:36

Va roligt! :) Ja, det är skitjobbigt! Det värsta är om man inte hinner dricka sitt morgonkaffe och man går runt som en zombie med huvudvärk i flera timmar, haha. Jag borde verkligen dra ner på mitt kaffedrickande men det är ju så gott! Vi kan starta coffeoholics anonymous :)



ha det bra!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-30 00:30:42

tack för en underbar helg med famıljen i storstan, tappra som tog hand om oss sa bra! :)) ni far komma och valdgasta oss nar ni vill! Stor puss pa famıljen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela