LINA

Kära dagbok..

Sitter och pysslar på med min och Bodils affärsidé...

Publicerad 2009-09-01 00:02:28 i kreativt

Aaaa.. här sitter jag mitt i natten och skriver ner min och Bodils affärsidé på datorn.. Vi har kommit en bra bit på vägen med vår lilla verksamhet hittills, men nu behövs det bara lite mer informtion och så hur man gör med patent och skit, och kontakter med andra länder, exportörer m.m. som behövs kollas upp..
Det känns iallafall inte lika långt borta nu som det gjorde när vi började, för ca 5 månader sedan.. Då kändes det hela som ett jätte projekt, sen kom Casper och jag tappade intresset att hålla på med det ett tag.. Men nu är vi tillbaka.. Ännu mera taggade än någonsin, så nu kommer vi garanterat att lyckas!

  Bilden är lånad från google.se


Jag och Casper va på BVC tidigare idag och kollade längd och vikt! Allting såg bra ut! Jag frågade litegranna om mat (smakportioner m.m.) men min barnmorska tyckte att det va lite väl tidigt för det ännu..:( Mina vänner har ju börjat med det? Aja.. Jag får vänta lite till då... Hmm...

Annars så har det inte hänt så mycket mera.. Jag fick åka ut och hämta Bodil tidigare idag ute hos Awe i Lissma, eftersom att lille nisse (Nissan Sunny) vägrade att starta, så Bodil satt strandsatt där ute.. Utan mat, cigg och mjölk till kaffet! Så till sitt sista rop på hjälp så ringde hon mig till undsättning.. ;) Jag tror att det har lite att göra med att Nisse inte vill köra hela vägen upp till Huddik imorgon, han vill ju stanna här nere i Sthlm med alla andra bilar! Hehe...

Nej, klockan bara springer iväg hörrni! 

Jag måste ju vara pigg och glad imorgon när jag vaknar, det kommer ju garanterat Bodil att vara eftersom att hon redan ligger här i soffan bredvid och sussar! 

Ses imorgon!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela