LINA

Kära dagbok..

Vad har jag gett mig in på egentligen??

Publicerad 2009-08-18 16:25:28 i böcker

Jaha.. Nu har jag precis smackat ihop boken Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson.. Shit vilken jävla bra bok! Spännande ända in på sista bladet!




Efter att ha läst Stieg Larssons böcker så har man ju satt ribban ganska högt inför nästa bok jag ska sätta tänderna i.. Jag köpte ju Shantaram på bokhandeln sist, så nu tänkte jag sätta mig ner med en kopp kaffe och börja beta av fanskapet! Jag har aldrig läst en så tjock bok någonsin, så nu är det bara att hålla tummarna att jag inte tappar gnistan för läsandet bara för att boken är så gigantisk!!!

Finns det någon där ute som har läst boken, vad tyckte du?




Bilderna är tagna från google

Kommentarer

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-08-19 16:52:05

SVAR: nice! Javisst är det kul med ny design, hihi. kramar

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2009-09-11 22:50:55

inte läst den där boken..men heller inte läst Stieg Larssons..men är väldigt sugen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela