LINA

Kära dagbok..

Bokrean!

Publicerad 2009-02-24 15:19:33 i böcker

Stackars systeryster entjejistorstan.blogg.se ..! Hon jobbar i bokhandel som extra personal.. Och som ni kanske inte missat så började ju bokrean inatt kl 12.00..!
Tänkte att jag ska besöka henne på jobbet idag och kolla hur det går för henne.. Sen tänkte jag att jag måste ju passa på att hitta nån bok jag med nu när det ändå är rea och allt!

Jag har ju inte läst några böcker på sistonde och känner att jag tappat lite av mitt intresse när det gäller läsningen.. Jag är en periodare om ni förstår vad jag menar?!

Har ni tänkt att bege er in i bokrean? Har ni några bra boktips?



Kommentarer

Postat av: Iréne

Publicerad 2009-02-26 21:53:22

Jag är också periodare.. trökigt för man vill läsa men ändå inte.. fast de går ju lättare å ta sej upp på morgonen om man inte läser hela nätterna.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela