LINA

Kära dagbok..

Helgens bravader!

Publicerad 2009-02-23 13:30:33 i dagbok

Sitter på jobbet för tillfället.. Har precis varit på lunch på Scandic Hotel (Malmen) tillsammans med Rebecca.. Det är sååå skönt att ÄNTLIGEN fått lite X kromosomer att umgås med på kontoret! Allra bäst är ju att det är Rebecca..;)

Hmm.. i helgen har det varit fullt upp med shopping och filmtajm.. Vi har ju lappävlarna på besök (Emma, Sara och Mange) ..!! :D
Det har varit fullt hus hemma, och ni vet ju vad jag och dennis tycker om det.. UNDERBART! Det är såå roligt när man är omringad av vänner!! Hehe..!

I fredags så blev det väldigt lugnt.. Jag var astrött efter jobbet och som tur var så var tjejerna rätt utmattade också.. Sagt och gjort.. Vi stannade hemma och kollade på film och moffade godis hela kvällen!

I lördags så for vi till farsta och shoppade en aning.. Jag hittade ett par nya tofflor med HELLO KITTY på.. Underbara! Sen hittade ja lite hårband och ögonskugga.. Lite smått och gott med andra ord..;) Eftersom att vi hade shoppat hela dagen, så va planen att vi skulle dra ut på kvällen för att inviga våra nyinköpta plagg och associarer! Vi käkade lite thaimat hemma och sedan blev vi så mätta och ölen smakar ju likadant hemma som på krogen, så vi bestämmde oss för att stanna hemma även denna kväll! Hehe.. Värdelösa jag vet, men skönt!

Igår så var vi och shoppade i Nacka Forum och jag hittade en almanacka och en massa skojjiga pennor på Panduro.. Så gårdagen bestod till största delen av shopping och pyssel!

Nej, nu ska jag ta och jobba vidare..!

Vi höres senare!!

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & foto ..

Publicerad 2009-02-23 20:23:59

Åh vilket leénde på läpparna jag fick när jag såg att du hade uppdaterat ! :)

Postat av: Emsi

Publicerad 2009-02-24 11:07:50

tack för en underbar helg! synd att vi var så trötta hela tiden så att det inte blev så mycket drag ;) ska försöka få med mig massagebänken nästa gång så du kan knådas på riktigt hihi!

förresten så glömde vi ge jimmy pengar för maten, kan vi sätta in pengar åt er så kan ni ge det till honom?? PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela