LINA

Kära dagbok..

Byggare Bob!

Publicerad 2009-01-19 22:28:19 i hus & hem

Ikväll har vi (jag, Dennis, Micke och Jimmie) fixat lite med isoleringen ute i gästhuset.. Jag lagade mat och höll sällskap medans grabbarna snickrade.. Dagens middag blev makaroner med baconröra!

Jag förstår inte.. Bilderna blir verkligen jätte tråkiga med min mobiltelefon! Jag måste ta och skärpa mig när det gäller fotograferingen! Jag har ju faktiskt en riktigt fin kamera (Canon 400D 17-85 mm) Anledningen till att jag inte fotar så mycket tror jag beror på att jag inte har någon bra kameraväska till den.. Jag har bara en gamal stor och klumpig väska!

Aja.. Sluta fjompa mig nu! Va nöjd med det jag har istället!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 11:48:16

Fy för isolering, det sticks som bara den! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela