LINA

Kära dagbok..

Namnförslag!!!!

Publicerad 2009-01-14 15:48:08 i bebistider

Hej hej!

Jag sitter hemma framför datorn idag, eftersom att jag hade feber imorse och känner mig allmänt förkyld.. Jag kom och tänka på att jag och dennis endast har två namnförslag på den lille.. Casper och Kevin, men tänk om det varken blir en Casper eller en Kevin som pluppar ut..? Vad gör vi då? Jag vill ju inte att ungen ska vara namnlös jätte länge bara för att jag och dennis inte kan komma överrens..

Det får ju inte vara ett namn som står en alldeles för nära, alltså nån kompis eller så.. Det får heller inte vara ett namn som man assosierar till någon dum i sin barndom eller så te.x mattelärarenm eller nån elak klasskompis...

Det är verkligen jätte svårt.. Jag har suttit och kollat igenom hela webben snart tror jag!

Hittills har jag fastnat för:

Casper
Kevin
Simon
Ted
Leon
Lion
Vilde
Benjamin
Devin
Max
Jon
Jonathan
Zack
Oliver
Edvin
Alvin
Chris
Joakim
Morgan
Noah
Adrian

Och om det mot all förmodan skulle bli en flicka:

Noralie
Vilja
Jolin
Nomi

Vad tycker du? Kom jätte gärna med egna förslag..

Kommentarer

Postat av: Lynn

Publicerad 2009-01-16 20:00:11

Hej ;)

Tycker namnet Theo är väldigt fint! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela