LINA

Kära dagbok..

Bodil på besök

Publicerad 2009-07-27 16:43:50 i mitt liv i bilder

Halloj!

Idag så har vi inte hunnit göra så mycket! Jag, pappa, Theo och Casper gick på loppis en sväng och fyndade lite. Jag hittade en Canon kameraväska, som jag verkligen blev riktigt nöjd med. Jag ska bara blåsa av den en aning med högtrycken så blir den som ny igen! Sen hittade jag lite leksaker till Casper som jag köpte, ett myggnät till vagnen, ännu en handväska till min samling, och en mobil till Casper (alltså en mobil man hänger i vagnen) ! Otroligt bra fynd!

Undertiden som vi gick runt och fyndade så ringde Bodil och sa att hon skulle komma förbi på en fika!
Så bodil har precis åkt iväg på hojjen igen efter ett antal koppar kaffe.. Det är såååå skönt och roligt att ha henne hemma igen! ;)

Jag lägger upp bilder på mina fynd lite senare. Det är så synd att batteriet tog slut på min kamera, jag lämnade ju laddaren hemma i Sthlm.. Grrr Så nu kommer bilderna från min mobil !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela