LINA

Kära dagbok..

Dag ett..

Publicerad 2009-07-07 10:29:17 i mitt liv i bilder

Ja, då var man tillbaka i Edsbyn igen då!
I förrgår kom jag och casper i bilen hit till Edsbyn för att bosätta oss hänne hos pappa i en vecka framöver.. Dennis lämnade vi hemma så han kan jobba och försörja oss ;)

Igår hann jag med att ta två promenader, träffa Erica och ta en sväng upp till stugan! Jätte mysigt!

Idag ska jag träffa upp Erica igen och ta en promenad! Måste ju ut och röra på fläsket ja nu om det ska bli nån ändring på det här.. Kan ju liksom inte bara sitta och klaga över att magen hänger, och sen inte göra någonting åt saken!

Nej, nu ska jag suga i mig min kopp kaffe, väcka sleeping beauty på övervåningen och pallra mig ner på byn!

Ha en bra dag så länge...






Hårt arbetande karlar har vi på Brattbacken!

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-07-07 13:01:13

Jag vill till edsbyn igen ja !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela