LINA

Kära dagbok..

Dag fyra

Publicerad 2009-07-09 21:38:14 i dagbok

Imorse så väcktes jag av min übersöta lillebror som promt ville upp och äta frukost kl 06.45 ! Eftersom att jag legat vaken halva natten och läst Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes så var jag inte lika pigg på att gå upp med tuppen..
"Men.. vem ska göra frukost... Och vem ska ställa fram mjölken då?" undrade lillebror.
"Det lär väl vara jag de" var mitt svar på frågan/påståendet!
Till svar fick jag "JUST DET!"
Inte mycket man kunde sätta emot där inte, det var bara att pallra sig upp ur sängen och göra frukost de! Hehe..

När klockan närmade sig lunch så begav vi oss ner till Lisa, eftersom att hon slutade då! Efter ungefär en timma så började det rammla in en drös mammor med barn ;) Det var; Ullis, Sandra, Karin, Hilma, Martina, Melinda, Lisa, Theo, Lina och sist och minst Casper ;)
Det bjöds på kaffe, paj och kakor m.m. Mums..






Nu sitter jag framför datorn en sista gång idag.. Ska alldeles strax bege mig upp på övervåningen till sängen och fortsätta med min überspännande bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela