LINA

Kära dagbok..

Edsbyn !

Publicerad 2009-07-26 16:33:53 i mitt liv i bilder

Jag kunde inte riktigt skriva att vi skulle till Edsbyn i helgen i bloggen, eftersom att det va meningen som en överraskning för lillasyster! Vi har alltså varit uppe i Edsbyn i helgen och firat min lillasyster Jenny på hennes 20-årsdag!
I present så fick hon en systemkamera av oss allihopa, som hon har önskat sig, så hon blev överlycklig!!

Jag åkte upp på torsdagen tillsammans med Jimmie, så då va jag och Casper bara hemma hos pappa på dagen ! Senare på eftermiddagen så gick vi ner på byn och kollade på raggarbilar nere i Öjeparken, och sen så blev det cruising på byn, men det regnade så mycket så vi struntade i det! Awe kom och hälsade på här i Edsbyn också, han på på torsdagen och for hem på lördagen, efter ungefär fyra veckor på hojjen! Hehe 




Grabbarna nere i Öjeparken på raggarträff !


På fredagen så drog allihopa ut och festade medans jag, pappa, Theo och Casper va hemma! Vi grillade hemma hos Jimmies föräldrar på kvällen, sen åkte jag hem med Casper eftersom att jag fick sån himla huvudvärk!

På lördagen så va vi hemma hos pappa på dagen och jag, pappa, theo och Casper va på Erikshjälpen och fyndade lite.. Jag hittade tavlor till Caspers blivande rum, en hatt till Casper och en bok till mig själv!
Senare på dagen (efter att jenny vaknat ur sin bakis-koma) så for vi upp till stugan och fotade lite med våra kameror! Det va jätte skoj.. Eftersom att Dennis och alla andra åkte ner till Sthlm idag och jag och Casper stannar så lämande ja kameran med honom och glömde att tömma kameran på helgens alla bilder :( så får ja lägga ut dom vid ett senare tillfälle.. Men jag tror att syrran kommer att lägga ut en hel del!! Håll utkik på hennes blogg entjejistorstan.blogg.se

Idag har det inte hänt så mycket.. Vi har käkat tårta och firat jenny lite! Nu har dom dragit och jag och lisa sitter i papps vardagsrum, omringade av en massa sovande grabbar (pappa, theo och casper)!


Klart slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela