LINA

Kära dagbok..

Fotosession med lillasyster !

Publicerad 2009-07-30 18:41:42 i mitt liv i bilder

Som jag skrev tidigare så fyllde ju lillasyster Jenny år i söndags och fick då en systemkamera ! Så vi for upp till Loftsjön och fotade en kväll och testade kameran lite.. Jag tog med mig min, och hon hade sin givetvis ! Det är såååå roligt att ha någon att fota med.. Kommer säkerligen att fota mera nu !




Spegel spegel på vattnet där, säg hur många fiskar i loftsjön det är.. ;)



Jag fotar Jenny, medans hon provar sin kamera !



Systeryster fotar sjön !



Knäppte kort på regnbågen, men orkade inte kliva ur bilen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela