LINA

Kära dagbok..

Hemma igen!

Publicerad 2009-07-14 00:55:15 i mitt liv i bilder

Jaha.. Vilken härlig vecka det har varit !
 
Nu har jag sansat mig lite och varit hemma en dag.. Känns ganska skönt att vara hemma också, men jag hade nog kunnat stanna kvar i Edsbyn i några dagar till ;) Pappa är ju för himla go, och Theo kommer jag att sakna ofantligt mycket, och för att inte tala om Lisa ! Gonna miss you guys..
Men faktiskt så pratade pappa om att kanske komma och hälsa på oss här nere nu på sin semester, vilket låter jätte skoj!
Och mamma kommer ju på måndag nästa vecka och hälsar på.. Det ska bli så roligt att se hur hon kommer att reagera när hon träffar Casper för första gången..!!!

Jaa.. Jag har ju faktiskt en hel del att se fram emot nu i sommar..! Jag och Dennis pratade om att åka på en kryssning, bara han, jag och Casper ! Våran första resa tillsammans (förutom Edsbyn då förstås..) Hehe.. 

Jaha.. vad har hänt här hemma idag då.. Jo! Jag har gått lös på mina plantor igen.. Jag fick några blommor av pappa innan jag for, som jag har placerat ut i huset.. Sen såg jag till min stora förvåning att paprikan har börjat växa.. MASSOR ! Så nu har jag planterat om dom en aning så dom får lite "space" att växa i.. Sen hade Svinto rivit ner mina andra levande blommor i fönstrena (han jagar flugor frenetiskt hela dagarna, men konstigt nog så står platsblommorna kvar på sin plats, medans de riktiga blommorna med jord har en tendens att ALLTID ramla i golvet!) så dom var det bara att plantera om också ! Hehe...
Jaa.. sen har jag gjort det vanliga... Städa, diska, tvätta, handla, lagat mat..




Härliga stugan ! Dit ska vi i sommar någongång.. ;)


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela