LINA

Kära dagbok..

En utmaning!

Publicerad 2009-06-12 14:32:35 i dagbok

Pjuu.. Läste precis min systers blogg och fick se att hon har en utmaning till mig.. Såå.. Här kommer listan som hon vill att jag ska svara på!

Hur gammal är du om fem år? 28
Vem var den sista du träffade?  Mina kollegor på jobbet !
Hur lång är du? 167 cm
Vilken var den senaste film du sett? Twilight, fast jag tyckte inte att den var nån höjdare, hade förväntat mig mera ! 
Vem ringde du senast? Dennis !
Hur löd ditt senaste sms och till vem? " 
Hej, skulle du kunna skicka bilden som du tog på Casper? Den försvann när jag gjorde backup på min telefon :) " Jag skickade det till Lindha! 
Vad är dagens planer?
Hmm.. mata katterna hos svärmor och svärfar eftersom att dom är på Mallorca, och senare i natt ska jag hämta dom på Arlanda!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och..
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
När såg du senast din mamma?
Innan jul tror jag ..
Vilken ögonfärg har du?
Blå, grön, gråa melerade !
När vaknade du idag? 05.15 (ammade), 07.20 klev jag upp ..!
Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Då har jag nog klättrat lite i karriären, byggt klart huset, och gör mig redo för en låååång vistelse utomlands.. kanske ?
Vad skrämde dig som barn?
 Jag vet faktiskt inte.. !
Vem fick dig att skratta senast? Casper
Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar HP.. Dennis gamla jobbdator! 
Sover du med eller utan kläder på dig?
Panties
Hur många kuddar har du i sängen?
Två
Hur många landskap har du bott i? ett
Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, många gånger !
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor. Snygga skor!
Är du social? Ja, jag ser mig själv som väldigt social..
Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sätta in dom på Dennis konto påengång innan dom försvinner, och be honom göra någonting vettigt med dom.. :)
Tycker du om kinamat? Absolut, men jag föredrar Thaimat framför kinamat !
Vad dricker du till frukost? Te och Juice, eller kaffe!
Sover du på någon särskild sida? Nä, jag somnar gärna på vänstersida, men sen vänder jag och vrider mig under natten!
Kan du spela poker?
Absolut, fast jag vinner inte så ofta ?!
Tycker du om att mysa? 
Ahh.. !
Vill du ha barn? 
Jag har precis fått barn, så jag nöjer mig med honom ett tag till, så får vi se sen om det blir syskon eller ej! Lite tidigt att säga nu.. 
Har du någonsin åkt ambulans?
Ja 
Föredrar du havet eller en pool?
Havet !
Vad spenderar du helst pengar på? 
Allt !
Vad var det senaste du stoppade i munnen? 
En nektarin.. 
Välj ett ärr på din kropp?
Det ska vara alla mina bristningar från graviditeten då..
När var du i kyrkan senast? Minns faktiskt inte..
Vilka personer utmanar du? EmmaSara


Nu ska jag käka lite förskenad lunch! Skriver mera lite senare antagligen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela