LINA

Kära dagbok..

Shoppat

Publicerad 2009-06-23 23:52:21 i dagbok

Mitt kort har verkligen gått varmt idag.. :S

Dagen började med att Hanna och jag snackade om att träffas upp på Babyland och shoppa lite tillsammans, eftersom att dom hade så bra erbjudanden på så bra grejjer! Sagt och gjort... Efter Babyland så kom vi på att eftersom vi ändå va i Haninge, så kunde vi lika gärna ta oss till centrum för lite McDonken och lite mera shopping...;)

Senare på eftermiddagen så ville Jenny (syrran) åka på IKEA och köpa rullgardiner, så eftersom jag är så snäll som jag är så ställde jag uppdet.. !
Det blev självklart mera shopping på IKEA, och som tur är så hann jag hem före Dennis så att han inte behövde se ALLA kassarna från dagens inköp... Hihi !

Ahh.. nu är klockan alldeles för mycket.. Jag har satt upp mina nya gardiner och så hela kvällen så bilder på det hela får ni se imorgon !! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela