LINA

Kära dagbok..

Helgen i korthet

Publicerad 2009-03-30 10:08:46 i mitt liv i bilder

Oj oj oj vilken helg detta har varit! Det började på fredagen.. Jag och Dennis va bjuden hem till Tobbe och Frida eftersom att dom är hemma från USA nu.. :) Det var verkligen JÄTTE SKOJ att träffa dom! Det blev raj raj och vi kom väl inte hem förrens två på natten tror ja..! He he.

På lördagen så var det bara att stiga upp till väckarklockans ljuva toner, vi hade nämligen bestämt träff med Dennis chef.. Vi skulle skjuta lerduvor.. Kl 09.00 PÅ MORGONEN! He he, men det var skoj.. Tråkigt nog så fick inte jag vara med och skjuta eftersom att jag var gravid och så långt gången.. Men det var väl rätt skoj att titta på också...
Senare på dagen så surrade vi runt i bilen och fick jätte mycket gjort.. Åkte på biltema och handlade, hämtade bildelar på en gamal ford m.m.
På kvällen så for vi ut till Vaxholm och köpte en bil till Dennis.. En FORD så klart.. Men den va faktiskt jätte fin, så nu har jag också bil på dagarna.. Wiiiee!

Igår så for vi in till stan och fikade med Nina, Elin och Iki.. Sååå roligt att träffa tjejerna efter ett så långt uppehåll.. Måste ses oftare! Senare på kvällen så kom Tobbe och Frida hem till oss och käkade middag.. Det blev hämt mat från Thaihaket! Mums..


Såå.. nu är det måndag och jag har precis tagit min första klunk kaffe och sitter och kollar nyhetsmorgon.. Ska göra mig iordning snart för att träffa upp Hanna och Wille i centrum för en liten fika.. Jag kommer fan få SVART BÄLTE i att fika nu tror ja.. He he.
Nej, nu rinner tiden förbi känner ja.. Vi höres senare kanske.. Kram kram




 




Lite bilder från skjutbanan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela