LINA

Kära dagbok..

Mitt brev till dig min älskling

Publicerad 2009-03-04 23:30:27 i bebistider

Hej,


Ja du, nu är det inte långt kvar förrens vi äntligen kommer att ses, du och jag..
Det hela började med ett plus på stickan, så drog det igång. Det känns konstigt att det har gått så fort ändå.. Alla har ju berättat för mig hur långt det känns innan det väl är dags. Men det känns verkligen som att det var igår jag fick beskedet och från den dagen så har allting bara rullat på..


Jag ska inte sitta här och få det att låta som en dans på rosor att vara gravid.. Det är mysigt, men det finns stunder då man önskar att man vore lite mera.. smidig!


Jag sitter här framför datorn just nu och känner hur du kämpar med att få plats inne i mig.. Och jag förstår att måste vara rätt läskigt att ligga där inne alldeles själv och ingen att prata med, ingen som lugnar dig när du känner dig nervös inför det som komma skall... Men håll ut! Jag finns här för dig om du känner dig ensam..


Jag har fortfarande inte bestämmt mig för ett namn till dig ännu.. Jag tänkte att vi tar den lilla detaljen när vi ses.. Jag har ju några favoriter, men vi får som sagt se vad det blir!


Jag har så mycket mera jag vill berätta och prata med dig om, men det kommer att finnas så mycket tid för det sen när vi möts du och jag, så håll ut, nu är det bara ca 6 veckor kvar till dagen med stort D!! Jag längtar...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-03-05 11:52:57

Shiiit pommfrit, e de bara 6 veckor kvar nu????!!! å herre, din grav går ju fortare än en....räserbil =D haha, hoppas du mår bra iaf! =) Kram på er!

Postat av: Lindha

Publicerad 2009-03-05 21:57:43

Hej gumman vilken gulligt brev du har skrivit. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela