LINA

Kära dagbok..

New Design

Publicerad 2009-03-03 15:19:36 i dagbok

Alltså.. Har ni sett vilket COOL design jag har fått på min blogg.. :D Haha.. Det är ju självklart systeryster som varit framme och fixat med sina magiska fingrar.. Heeelt underbart!!! Kolla in hennes blogg förresten!

entjejistorstan.blogg.se

Jag kommer att lägga upp lite bilder senare ikväll eftersom att min chef har snott min datakabel till mobilen här på kontoret..Typiskt!

Igår så var jag och Lindha och simmade i Tyresö simhall.. Riktigt skönt att slippa känna tynggdlagens krafter och bara låta magen "hänga" fritt i vattnet ett tag..! Sen bastade vi också.. Såååå skönt!  

Vad ska ni hitta på en dag som denna? Själv så blir det nog bara lugnt..

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Publicerad 2009-03-03 15:21:27

wii vad roligt att du gillar designen ! :)



/ En tjej i storstan

Postat av: ELVIRA

Publicerad 2009-03-03 18:44:32

Jätte snygg design:)

Postat av: ELVIRA

Publicerad 2009-03-03 18:47:20

P.s såg att du snart skulle få barn, de är så små och gulliga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela