LINA

Kära dagbok..

Vecka 37

Publicerad 2009-03-25 19:48:33 i bebistider

Ja ni, det är faktiskt sant! Tro det eller ej.. Just nu är jag i vecka 37 och magen bara växer och växer.. ;)

Jag och Dennis var ju på MVC i morse och mätte magen och kollade hjärtljudet och kollade så att lillfisen ligger åt rätt håll.. (huvudet neråt) och det verkar som att han ÄNTLIGEN har lagt sig till rätta, men eftersom att lillkillen är så livlig så ska jag tillbaka nästa vecka igen och kolla så att han ligger kvar.. Han är lite bångstyrig nämligen! Ha ha..

Annars har det inte hänt så mycket med bebis, han bara växer och sparkar som vanligt!

Jag har iallafall fått hem vagnen som jag fått låna av Kenneth och Lindha! Den är verkligen as fräsch! Jag och Dennis blev alldeles till oss när vi ställde in den i fastun.. Det känns så verkligt på nått sätt.. Så nu har vi en vagn i farstun och en spjälsäng i sovrummet.. Nu är det bara för lillfis och komma ut!!!!

Jag pratade med Annelie, en annan kompis som flyttat upp till Mora, som ville bli av med sin vagn också.. Så den kommer imorgon!! Jippie! Det ska bli jätte skoj att se det också! Hi hi.. Vilken tur vi har som inte är först att skaffa barn i vår umgängeskrets..!

Nej du, nu ska jag kolla lite på teve..

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-03-26 06:32:17

Visst börjar det bli spännande när det närmar sig det magiska datumet? Hoppas att du slipper gå över tiden bara. Det är dom dagarna som man klättrar på väggarna isf. Kram från svinkalla Mora.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela