LINA

Kära dagbok..

Seattle/Portland/Salem

Publicerad 2009-11-11 08:03:50 i dagbok

Idag så vaknade jag upp i Seattle, Washington! Kvällen när vi anlände i Seattle gick åt att handla hem lite matvaror hem till Tobbe och Frida, sedan lagade vi en jätte god middag med en riktigt steak och gott rödvin!

Kvällen avslutades rätt kvickt eftersom att jag och Dennis nästan varit vaken i 23 timmar! ;)

Flygresan från Reykjavik till Seattle gick på 6 timmar och 50 minuter, och det klarade Casper av galant! Han sov under starten och uppflyget, sedan va han vaken och tittade på Garfield, somnade, käkade, tittade lite på Iceage 3, somnade o.s.v inte ett enda grin på heeeela resan! Han till och med log när han sov på flyget! ;)



Just nu så sitter jag på ett Motel i Salem, Oregon.. Vi har passerat Portland, där tog vi en liten raggarrunda inne i stan och tog en Café Latte Starbuck´s!! Sen for vi vidare och hamnade i Salem på ett Motel som heter Super 8.. Riktigt rent och snyggt, för bara $54! Vi tog bilen tidigare idag och for söderut för att hinna med att komma ut på lite äventyr under vår vistelse här i USA! Vi har ju ingen riktig pejl på hurvida vår resplan ser ut, så vi går mest på rekommendationer! Hittills så har vi bara ett fåtal platser på listan som vi vill besöka och uppleva.. Så nu har vi iallafall betat av en liten snutt på kartan!



Casper ligger på sängen och leker med sina leksaker som jag tog med till honom.. Han är så duktig i bilen! Jag trodde inte att det skulle vara såhär enkelt att resa med honom, men han är sååå snäll! Vad har jag gjort för att förtjäna en sååå underbar unge?

Nej, nu ska jag ta och underhålla barnet lite.. Dennis är ute och jagar rätt på lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela