LINA

Kära dagbok..

Universal Studios

Publicerad 2009-11-19 03:16:21 i dagbok

Idag så har jag och Casper varit på Universal Studios och strosat runt.. Det va huuuur skoj som helst.. Casper blev väldigt populär bland alla figurer som DORA och SPUNCH BOB.. (Svamp BOB fyrkant)
Jag vet inte huuuuur många japaner och kineser som tog bilder på Casper.. Skulle jag ta $1/st skulle jag nog vara miljonär vid det här laget..;)



Det var som sagt jätteskoj! Det är någonting som jag rekommenderar till folk som åker hit..! Vi tog en guidad tur också.. Då fick vi åka runt och titta på när dom filmade Desperate Housewife´s.. Wiiiee!!! Och C.S.I.. WOW!!! Och sist men inte minst HOUSE... Inte för att jag såg några utav skådisarna, men jag har iallafall sett scenerna dom olika serierna utspelar sig på ;)




Dora packade till och med ner Casper i sin ryggsäck, för att hon tyckte om honom så mycket..!!!






Westeria Lane.. ;) (Desperate Housewife för er som inte visste..!!!)

Kommentarer

Postat av: SIIIS

Publicerad 2009-11-20 00:47:54

Men fasiken vad avundsjuk jag blir :,(

Å casper e såååååå söööööööööööööt !! Min älsklingsfavorit caspeeer :)

Jag hade med vilja vart på samma gator som desperata hemmafruarna :)



Jag uppdaterar inte föressten för jag är hos pappa för tillfället, har inte min dator & kan inte redigera bilder.. Jag vill ju inte förstöra dom i paint! Hehe, men jag åker hem imorgon ( fredag) :)

Postat av: emelie

Publicerad 2009-11-20 09:42:55

Woow va häftigt.

Dit vill jag oxå.

De verkar som om att ni har de kanon bra.

Hälsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela