LINA

Kära dagbok..

Fönstershoppat...

Publicerad 2009-09-08 22:40:04 i dagbok

Idag har jag suttit och tittat på LA ink i princip hela dagen tillsammans med Casper ;) Hehe..

Vid fyra tiden fick vi nog och tog på oss skorna och for till centrum för att lämna tillbaka hyrfilmerna, och posta lite paket! Vi mötte upp systeryster också! Hon mådde bara bra ;) Vi småpratade lite om allt mellan himmel och jord tills det va dags att åka hem igen.

Jag sitter och skissar lite på ideér till projektet som jag och Bodil har.. ;) Åsså skissar jag lite på tatueringar som jag funderar på att göra (när jag plötsligt får en massa pengar över som jag inte vet vad jag ska göra med...)!

Planera badrum har jag också gjort.. Jag och Dennis ska ju förmodligen/kanske åka till USA i November, men innan dess så måste gäststugan stå klar för inflyttning! :S

Mmm.. det är mycket nu!

Kommentarer

Postat av: Fifilo

Publicerad 2009-09-11 22:33:50

heh, man fastnar lätt vid LA ink

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela