LINA

Kära dagbok..

Nu har dom åkt hem...

Publicerad 2009-09-27 21:39:58 i mitt liv i bilder

Pratade precis med pappa i telefonen.. Nu va dom vid HakkeGård, lite ovanför Gävle! Det hade gått bra för dom att ta sig ut ur Sthlm iallafall, fast dom hade två abstenata fyraåringar i baksätet.. Haha!

Den här helgen gick så himla fort..

Det började med att pappa, leif, theo och melinda kom i fredags! Vi satt här hemma och myste och kollade på en film.. "Move it, move it" AKA Madagaskar, Theo kallar filmen för movit movit eftersom att sjunger det i mitten av filmen?! Hihi..

På lördagen så tog vi i från tårna och tog med barnen till Andy´s (ett lekland i Sickla Centrum) där dom fick gå lösa! Det va en fröjd att se.. Theo tyckte att det blev lite överväldigande och satt med oss och fikade största delen av besöket på Andy´s, medan Melinda rusade runt som en stormvind!
Efter barnens lekland så var det dags för dom vuxna att få leka av sig lite på Ball Breaker.. Där har jag varit på firmafest tidigare.. Där har som bla. bowling, racerbilbana, lerduveskytte, simulatorer för golf och fotboll m.m.m.

Efter det så drog vi hem till Awe på trallfest.. Ungarna va med givetvis! Där blev vi inte kvar så länge, men barnen hann doppa sig en snabbis i badtunnan iallafall ;)

Jaa.. och idag har vi bara varit här hemma och softat.. Jag och barnen bakade muffins med rödvinbär och eftersom jag är för barnarbete så lät jag självklart barnen plocka bären, medans jag förberede smeten ;) Hihi..
FYI dom blev asgoda!
Efter muffinsbaket så var det dags för pappsen och leif att hämta båten som pappa ska köpa i Haninge, så då ställde jag mig och stekte pannkakor så de inte behöver stanna på vägen och käka..;)
Barnen lekte mamma, pappa & bebis.. Affär, och dinsouriuskrig.. Härligt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela