LINA

Kära dagbok..

Promenera hela dagen..

Publicerad 2009-09-23 21:19:05 i dagbok

Mmm.. min dag började med att snickarna kom och fixade lite ute i gästhuset.. Jag och Dennis blev sur på varanndra, bara en massa missförstånd och sånt (han va ju uppe i Orsa, och jag hemma själv med gubbarna) varpå Dennis vill ha lite koll på vad dom pysslar med och jag försöker förklara så gott jag kan.. Aaa.. Ni vet ju själva!

Hehe.. För att lugna mina nerver en aning så bestämde jag mig för att GÅ till Tyresö.. Det går ju bussar, men jag har ju fått nån dille på att promenera! Casper älskar att åka vagn så då blir det ju ännu roligare!
Väl i Tyresö så gick jag hem till Lindha och käkade lite lunch.. Sen gick vi tillsammans till Centrum för att ta en titt på min gamla analoga systemkamera (Minolta Dynax 5)

Jag fick så ont i fötterna efter promenixen till Tyresö, så på tillbakavägen så tog jag bussen till Modevillan, sen gick jag resten av biten (ca: 2 km)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela