LINA

Kära dagbok..

Barnvakt!

Publicerad 2010-07-05 18:23:49 i casper

Idag så har Caspers kompis Ebba varit på besök ;)
Dom leker och har sååå roligt ihop dom två !

Senare på eftermiddagen så drog jag och Casper till Centrum och shoppade lite! Meningen va att jag skulle hitta en bikini till mig själv, men eftersom att alla dessa klädkedjor vägrar att ha stora stl på Bh´s och Bikinis så blev det tyvärr ingen sån idag.. Grr..

Däremot så hittade jag en massa annat skoj ;) Jag kanske får för mig att lägga upp bilder på mina köp senare under kvällen ;)

Under tiden så får ni nöja er med busungarna...

Kommentarer

Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

Publicerad 2010-07-05 21:51:58

vilket radarpar :)

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-07-06 16:57:35

Såå sööööt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela