LINA

Kära dagbok..

Måste ju uppdatera er om husbygget också!

Publicerad 2010-07-01 15:07:57 i hus & hem

Jajamensan! Det hade jag nästan glömt.. (Hur nu det är möjligt?)

Igår kväll/natt fick vi ritningarna av vår arkitekt som ritat vårt hus!! Det var riktigt kul att se alla ändringarna som vi gjort.. Jag är sååååå lycklig! Jag till och med drömde om husbygge inatt !

Här har jag lagt upp en bild på hur tomten ser ur nu ! Uppfarten är klar också :)

Mer uppdateringar om huset kommer senare !

Kommentarer

Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Publicerad 2010-07-01 19:48:02

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-07-01 22:45:33

Hahahaha ! Jag gillade " skitbil " ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela