LINA

Kära dagbok..

Jävla skiiiit!!!

Publicerad 2010-06-20 22:31:46 i kreativt

Ååååå vad jävla jobbigt det blev att renovera ett rum helt plötsligt! Gaaahhh... Blir ju aldrig klar!

Spackla, slipa, spackla igen...

När jag sätter igång med ett projekt så ska det bara rinna på och bli klart på en gång, annars blir jag uttråkad och projektet läggs på is!

Nej, jag ska inte klaga.. Jag gör det ju för en bra anledning...

Min lille Roooo ska få ett eget rum, och tänk vad glad han ska bli! ;)

Nu ska jag sätta min och surfa runt och leta efter lite ideér till inredningen i rummet!

Nån som har en bra sajt att få insperation ifrån?

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2010-06-20 23:43:58

det är precis likadant när jag sätter igång någonting :S.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela