LINA

Kära dagbok..

Casper 10 månader

Publicerad 2010-03-04 11:54:54 i casper

Tänkte att jag skulle uppdatera er på Caspers utveckling lite, eftersom att vi va på 10 månaderskontrollen igår så är det ju väldigt lägligt ;)

Rörelsemotoriken
Ja, herregud! Rörelsemotoriken är det inge fel på!! Nu kryper han runt som attan och reser sig upp efter möbler och har precis kommit på att han kan gå runt vardagsrumsbordet.  

Maten
Casper äter i princip allting. Vi har ännu inte hittat någonting som han inte äter. Han får ju smaka mycket av det jag och dennis äter!

Bus och Lek
Nog busar han allt.. Han håller nog på att testa gränser en del också.. Jag vet inte riktigt om han har förstått ordet "Nej" ännu? Eller så testar han mig bara.... 

Talet
Han bubblar på som sjutton! Och han testar rösten till förbannelse! Jag vet inte riktigt vad det är för någonting han har fått för sig.. Han liksom tittar på en och bara skriker rakt ut.. Skäller ut en liksom? Haha. 

Sömnen
Han sover rätt bra.. Han har däremot varit rätt orolig någongång, och bara vaknat och skrikit.. Vi tror att det är mardrömmar! Han liksom vaknar inte, utan bara skriker och sen när han öppnar ögonen så blir han alldeles lugn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela