LINA

Kära dagbok..

Förkyld liten Roo

Publicerad 2010-03-17 13:30:59 i dagbok

Sitter ju nu och tittar lite på teve tillsammans med Casper, som precis har vaknat efter att ha sovit middag!

Själv vaknade jag med en mindre positiv syn på livet idag.. Dagen börjar med att Dennis rycker upp ur sängen.. Klockan är ju för faaan 10!! Aaaa.. Jätte bråttom till jobbet fick han, stackarn!

Själv så bestämmde jag mig ganska snart för att rycka upp mig och ta tag i dagen! Carpe Diem...

Gjorde frukost till både mig och Casper, käkade, gick ut och kollade postlådan.. Yeees!!!

Namnbanden har kommit!! För alla er som inte vet så håller ju jag och min kompis Bodil på med att etablera vårt företag, där vi designar och syr bebiskläder! Det är riktigt skoj.. När det går bra! Hahahah

Idag så har iallafall storlekslapparna och namnlapparna och tvättråden kommer, så nu har jag suttit hela förmiddagen och sorterat ut alla olika storlekar på plaggen och sytt dit stl lapparna ;) Niiiiccce!!!!

Nej, nu måste jag försöka få tag på kollegan!

Over and out!



Kommentarer

Postat av: JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-03-17 23:20:35

Men fy fan vad sööööööööööööööt ! En sån där vill jag också ha när jag blir stor :D

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-19 11:33:27

Vilken snygging! Shit vad fort tiden går, tänder och allt... Hänger inte med alls, men då kan jag inte förstå att vi ska ha en egen på typ 9 veckor eller så heller ;-) Vad kul med bebiskläder! Perfekt att syssla med mammaledig!!! Har ni skaffat någon hemsida ännu?

Postat av: Emily

Publicerad 2010-03-29 15:25:02

Sötare unge får man leta efter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela