LINA

Kära dagbok..

Det snöar i sidledes..

Publicerad 2010-11-24 12:08:33 i dagbok

-Oj oj oj vad det snöar pappa, kolla! Och vad det blåser.. Sa jag till pappa imorse..

-Ja, men va trökigt det är när det snöar sidledes, säger han.

-Haha, ja det är ju det!

Igår så träffade jag Erica och Johanna och lille Isak! Dom kom över på en fika här hemma hos pappa. Casper och Isak lekte jätte bra ihop..! Synd bara att Casper är så klen just nu..:(



Johanna bjöd på banan också..



Igårkväll så for jag hem till Emelie på Me&I party.. Riktigt roligt att få träffa lite Edsby-morsor!! Tyvärr så blev det ingen shopping för min del, eftersom att jag precis fått beskedet om att min bil behöver rustas med en ny drivknut :(

Idag ska jag och pappa ta med barnen till Edsbyns seconhand-butik och kika lite på vad dom har att erbjuda, kanske hittar jag lite julklappar där, eftersom att budgeten är lite tajt.. (?)

Jag och Lisa har bestämmt att vi ska baka med barnen idag också, eftersom att vädret inte riktigt tillåter utelekar idag.. Det blåser sidledes, som pappa säger.. Hihi

(Bilder på julbaket kommer givetvis upp lite senare ikväll/imorgon..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela