LINA

Kära dagbok..

Måndag...

Publicerad 2010-11-08 10:10:47 i mitt liv i bilder

Sitter hemma i köket efter att ha skjutsat Casper på dagis.. Jolin ligger på soffan å sover, så jag passar på att göra ett litet inlägg här och nu i min ensamhet..

Tyvärr så har jag inte så mycket att skriva om, men eftersom att det har stått stilla på bloggen så länge så känner jag att ett meningslöst litet inlägg inte sitter helt fel.. Eller?

Hur som helst..

Nu är det inte långt kvar tills Dennis och grabbarna far till fjärranländer.. Usch! Känns väl lite sådär måste jag erkänna, med tanke på att jag ägnade morgonen åt att skrapa rutorna på bilen.. :(
Men alldeles ensam blir jag ju inte.. Jag drar ju till Edsbyn!! Jag har ju räknat iskallt med att pappa och hans ex Lisa ska hjälpa mig med att ta hand om barnen (Det är väl det mor- och farföräldrar är till för..?)

Jag tror att det kommer att gå bra att ha barnen själv en månad.. Herregud! Det finns ju så många ensamstående mammor och pappor därute som härdar ut mer än en månad, så vem är jag som sitter och bekymmrar mig liksom..
Nej, all respekt till alla ensamstående mammor och pappor där ute!!



Mina små underbara (monster..)

Kommentarer

Postat av: Exlåtsasmormor Lisa

Publicerad 2010-11-11 09:46:29

Hjälper mer än gärna till med barnen. Har redan sagt till Theo att Casper ska nog sova hos oss någon natt helt själv utan mamma och Theo vart så glad. Längtar mycket efter att träffa er...:-)! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela