LINA

Kära dagbok..

Mycket kläder blir det...

Publicerad 2010-11-08 13:37:26 i mitt liv i bilder

Fick ett ryck idag och göra iordning Caspers och Jolins kläder.. Så nu är det klart! (Så pass att kläderna inte ligger utspridda på soffan..) Vad ska jag göra av dom nu då, undrar jag, och lägger dom i IKEA-påsar och ställer dom mitt på köksgolvet..??



Finns det någon där ute som är i behov av barnkläder i stl 50/56, 62/68, och 74/80 så vet ni vart ni ska vända er!!

Vad jag ska hitta på härnest vet jag inte.. Ska iallafall hämta Casper på dagis runt tre tiden, men sen då? Ta en promenad?

Kommentarer

Postat av: FATMA I underhållning

Publicerad 2010-11-08 18:24:21

Vad tycker du om trailern till filmen And Soon The Darkness? :)

Postat av: Michan

Publicerad 2010-11-08 19:12:53

Ville bara säga hej när jag är här, hittade hit från en annan blogg och fastnade här en stund.

Ha en trevlig kväll

Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Publicerad 2010-11-08 21:50:08

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela