LINA

Kära dagbok..

Rensar vinden..

Publicerad 2010-11-09 13:56:16 i kreativt

Fortsätter med rensandet idag..

På förmiddagen så har jag ägnat mig åt att krypa runt på vinden och rensat ut en hel del kläder och annat skit som man inte ens visste existerade där uppe..(!)

Just nu har jag en välförtjänt rast och sitter då och rensar datorn och för över alla viktiga filer till en extern hårddisk! Sen ska jag alldeles strax rensa telefonen, så den går att ringa med.. Tänk så duktig jag känner mig!!

Så här såg det ut för ca två timmar sedan ;)

Kommentarer

Postat av: joss

Publicerad 2010-11-11 21:03:36

Värst va du är duktig dååå :D

Åh ses på lördag mys

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela