LINA

Kära dagbok..

Jolin Vår efterlängtade lilla prinsessa J...

Publicerad 2010-10-05 19:59:54 i mmsblogg

img_1338 (MMS)

Jolin Vår efterlängtade lilla prinsessa Jolin föddes den 4:e oktober kl 16.38.. Hon vägde 3530 g och va 50 cm lång ;) Förlossningen gick kanon och vi mår super duper bra båda två! Eftersom att hon bajsat i fostervattnet så vill dom hålla lite koll på henne så att hon inte får feber och så.. Så vi blir kvar på BB en natt till.. Känns rätt skönt att få lite egentid tillsammans, bara hon och jag.. Men ack vad jag saknar mina grabbar!! Casper och Dennis var på besök tidigare idag. Casper va vääääldigt intresserad av henne (åtminstone i 5 min) det finns ju så mycket annat skoj att pilla med på ett sjukhus ;) Nu sitter vi här i sängen å myser och funderar på om va kanske ska sova en skvätt!! På återseende..

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-10-05 23:00:42

Grattis :D

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-10-05 23:19:57

<3

Postat av: Joss

Publicerad 2010-10-06 07:38:21

Gosmos!!



Du får ringa mig när du är hemma o har landat ordentligt!!



Kramar o grattis till er!!

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-06 13:23:05

Äntligen! Stort grattis till er båda! Ååh vilken sötnos, mycket hår och mörkt!:-) passa på att vila upp dig på BB innan ni landar i vardagen. Massa kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela