LINA

Kära dagbok..

Morgonfika med Joanna!

Publicerad 2010-10-01 11:32:48 i mmsblogg

img_1240 (MMS)

Har precis kommit hem från Sickla efter en morgonfika med Joanna innan hon började jobbet ;) Kan inte ens minnas sist jag bläddrade i en alldeles färsk (nästan fortfarande varm..) Metro och smutta på en kaffe i lugn å ro mitt i vardags-stressen.. Myyyser verkligen just nu, full av nostalgi och svärta på fingertopparna!!!  (Det är underbart att tillbringa mina dagar hemma med mina underbara barn.. Och jag vill verkligen inte byta ut den här tiden som jag har tillsammans med dom.. Den här tiden kommer bara en/två gånger i livet.. Men känslan att ibland få uppleva verkligheten där ute bland folket, den är obeskrivlig!) Trivs du också med tillvaron som hemmafru/mammaledig?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-01 14:25:30

Shame on me!;-) Måste lära mig att uppdatera via mobilen som du gör! Är det svårt? Undrar om det går via min (iphone äldre modell) men det borde det väl.. hmm... Jag går på nålar här hemma å väntar på sms "Nu är hon här" osv. Men inte sms:at och frågat, i färskt minne hur det är att bli nerringd/messad dagarna efter BF. Jag ÄLSKAR att vara mammaledig! Och jag tycker det är fantastiskt att bara vara Sara någon gång också! Ska börja träna snart som lite egentid, får Robert o Livia egentid utan hönsmamman också :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela