LINA

Kära dagbok..

Bloggar via mobilen !

Publicerad 2010-09-15 09:23:58 i dagbok

img_1033 (MMS)

Bloggar via mobilen !  Nu har jag precis lämnat av Casper på dagis.. Varav han bara rusar in på avdelningen som ett skållat troll, och jag står i dörröppningen och försöker att ta ett propert adjö, utan vidare framgång ;) Fast jag har det hellre så än att han ska bli förtvivlad varje gång jag lämnar honom!! Lider verkligen med föräldrar som får kämpa varje dag.. Nu sitter jag hos syrran och dricker kaffe!! Vi ska hem till mig idag o mysa hon och jag!! Har ni förresten lagt märke till vilket suuuper jobb hon gjort med min design på bloggen?? ;D Jag är överlycklig!! Höll på att ramla av stolen i morse när jag vaknade och kollade bloggen!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-15 11:07:19

Snyggt jobbat av din syster!:-) Måste för övrigt också lära mig mobilblogga... Underlättar en del! Åååh snart är det dags för dagen D, vad spännande! Packat BB-väskan och allt sånt där praktiskt?;-) massa kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela