LINA

Kära dagbok..

Buzzador

Publicerad 2010-09-16 15:44:57 i mitt liv i bilder

Lunchen med Lindha var behövlig kan jag säga..! Guuud vad skönt det är att ha vänner som man kan bubbla av sig lite med..!
Vi har inte träffat varandra på ett bra tag nu, men efter en timma så har vi i princip hunnit gått igenom allting som haft någon som helst betydelse i våra liv.. :)



Lunchen bestod av oxfilé pasta och gräddsås, så nu behöver jag inte äta på ett par dagar kan ja säga ;)



Jag fick förresten mitt första paket från Buzzador idag ;) Jippie !!

Att vara Buzzador ambassadör innebär att jag ska berätta för mina vänner och umgängeskrets om olika produkter och dess fördelar! Jag får hem en massa prover från olika företag och delar sedan ut dessa till mina vänner och får feedback tillbaka hur dom tycker att det fungerar!

Denna gång så fick jag hem Nya Pampers Active Fit - Pampers torraste och tunnaste blöja!



Så har du barn med stl 4 (dvs. 7-18 kg) och vill testa blöjorna så är du mer än välkommen att höra av dig ;)

Kommentarer

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-09-16 16:00:16

men åh, har du redan fått ditt paket :O Mitt är säkert inte ens skickat :P

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-09-16 16:49:14

sv: ja :) ja, några månader. Har du fått buzza nåt annat? :)

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-16 16:52:57

Mycket fin design!

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-09-16 17:00:02

sv: åh spännande! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela