LINA

Kära dagbok..

Dagens bravader...

Publicerad 2010-09-28 20:53:57 i dagbok

... är egentligen inte så många!

Lämnade Casper på dagis, kom hem, kolla fejjan samt bloggar, somnade på soffan, tvättade lite kläder, fikade en snabbis med grannen, hämtade Casper på dagis, åkte till centrum för att leta vantar till Casper, träffade lillasyster på jobbet, fyndade ett å annat till mig själv i centrum (bilder på det kommer senare/imorgon), for hem, lekte med Casper, lagade middag, slängde in ännu en tvätt (som jag förövrigt glömt bort.. faaan!) diska, och nu teve..

Min dag i korta drag.. :)

Vad har ni haft för er en dag som denna?

Kommentarer

Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Publicerad 2010-09-28 21:30:16

Mysigt :)

Shoppat, fixat, stressat, tagit hand om barnen..ja det vanliga xD haha..

Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Publicerad 2010-09-28 21:38:31

Svar:

Ah ja fingervantar har vi massor här hemma :)

Postat av: Sundaboet

Publicerad 2010-09-29 08:48:39

Trevlig blogg=) Om du är intresserad av kost eller bantning osv. så har jag just NU en frågestund i bloggen ! Välkommen :)

Postat av: Jessica Olsson

Publicerad 2010-09-30 09:28:30

Men nu var det en vrång bebis du har.

Ja det är roligt att det är tätt. Kul att jämföra osv.

Hoppas du får snart så du slipper igångsättning.



Jo graviditeten har vart jättebra! Mycket foglossningar bara :/ Din då?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela