LINA

Kära dagbok..

Fredagsmyyyys!

Publicerad 2010-09-24 22:36:57 i dagbok

Har precis kommit hem från en toppenmysig kvällsmiddag med mina underbara vänner.. Det blev Kinabuffé och Mongolisk buffé.. Så nu känns magen om möjligt ännu en aning större.. Haha!

Efter middagen så åkte jag, Dennis och Casper till ICA MAXI och handlade!
Jag unnade mig ett par mysbyxor (då mina nuvarande är lite för små..) och tre nagellack (mitt argument för nagellack är väl att man aldrig kan få för många, eller?)

Ja, så nu sitter jag här i soffan alldeles mätt och belåten.. Somnar förmodligen inom kort..!

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-25 00:19:19

SV: Jo klart jag skriver för min skull. Men det är saken med att "hänga ut" andra.



Men jag tänker börja göra det ändå, till viss del. Inte direkt namnge dom osv, men du fattar :P

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-25 13:00:49

Supermys även om jag inte kände så mycket smak ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela