LINA

Kära dagbok..

Grabbarna Bus!!

Publicerad 2010-09-30 11:37:44 i mmsblogg

img_1226 (MMS)

Igår så var jag och casper och hälsade på Lindha och hennes grabbar i Tyresö! Vi lekte på gården o sen for vi vidare till Loppisen som min kompis Sissi höll i ;) Jag fyndade såklart en bil till casper och en bil som han kan sitta på! Och till bebis v 2.0 hittade jag en urgullig pälsväst ;) På bilden så ser ni Lindhas underbara grabbar till vänster i bild, och mitt monster till höger!! Dom är så ruskigt lik varandra..   I wonder why?  Tåls att fundera över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela