LINA

Kära dagbok..

Lördagsmys!

Publicerad 2010-09-18 15:01:22 i mitt liv i bilder

Sitter framför datorn i lugn å ro och kikar igenom lite bloggar och facebook ;) Casper sover och Dennis jobbar..

Vi har precis varit på ICA MAXI och handlat och röstat (tänker inte avslöja vad jag röstade på..)!

Bjuder på en bild från gårdagen.. Det var alltså i den tjärnen som ni ser i bakgrunden som Casper helt plötsligt kände en viss dragningskraft till... Usch, tänker på det fortfarande...



Ikvöll blir det lördagsmys med min lillasyster Jenny och hennes kille Danne som kommer hit och ska spela spel med oss..

Vi har nämligen insett hur otroligt skoj det är att köpa hus/hotell i Monopol, bråka om rättstavningar i Alfapet och göra sig förstådd i Med Andra Ord..!

Ett tips till alla er därute som inte har några ideér till festen.. Plocka fram brädspelen!!!

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-18 15:44:42

IIIIIIIIHHHH VAD ROLIGT !!!



HMMM .... Jag gissar på ....... KÖTT !?!? :D

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-18 19:09:13

Varför vill du inte säga vad du röstat på? Jag förstår inte grejen med att det ska vara hemligt.. Det handlar väl om att kunna stå för sina åsikter?

Postat av: P

Publicerad 2010-09-20 14:50:17

en sådan fin bild =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela